Pendik Animal City Veteriner Kliniği
Hakkında
Pendik Animal City Veteriner Kliniği İstanbul / Pendik ilçesinde bulunmaktadır. Kliniğimizde önceliğimiz can dostlarımızın sağlığıdır. Pendik Animal City Veteriner Kliniği olarak minik dostlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sürekli çalışmaktayız. Veteriner Kliniği En Yakın, veteriner kliniği 7/24
Yorumlar & Değerlendirmeler
Mehmet Ali hoca gerçekten mesleğini iyi yapan vicdanlı bir kişi. Bahçemizde doğan sokak kedilerini bir çok kez kliniğine götürdüm. Çok güzel ilgilendi. İnsanlığı ön plana almış, maddiyata daha az önem veren tecrübeli birisi.
Yaklaşık 1.5 sene önce kızımı burada kısırlaştırmak için Mehmet Ali Bey’e götürdük. Kendisi zaten düzenli takibimizi yapan hekimdi. Ancak elle ve gözle muayenede kızımızın iyi olduğuna kanaat getirmiş olacak ki kısırlaştırma öncesi tahlil yapma gereğinde bulunmamış. Operasyon sonrasında kızım hiç olmadığı kadar kötüledi ve FİB oldu. Biz de o esnada öğrendik öncesinde hiçbir değerine bakılmadığının. Nice uğraşlar verip (maddi-manevi) 90 gün boyunca minik yavrumu ağlaya ağlaya enjeksiyona götürdüm. Evet FIB’i atlattı ama ilaçlar ciğerinde hasar bıraktı. Sonrasında da evladımın gözümün önünde nefessiz kalarak öldüğüne şahit oldum. Onun gittiği günden beri ben de artık nefes alamaz oldum. Dilerim kimsenin evlatladı ihmâlkarlığa kurban gitmez.
Kopegimi aşıya götürüyorum gayet ilgili birisi Mehmet Ali bey, yakinlardaysaniz tavsiye ederim
Mehmet Ali Bey’e oğlumuz Leon’u 5 yıldır emanet ediyoruz. Kendisi hem bir hekim hem de bir insan olarak mükemmel biri. Sakin yapısı, maddiyatı asla önemsemeyen yaklaşımı, tedavi ve teşhis, takip süreci ile can dostlarınızı gönül rahatlığı ile emanet edeceğiniz çok değerli bir hekim🙏
Kedimi küçüklüğünden beri buraya getiriyorum hiç bir zaman kedim için karma aşısı kuduz aşısı yaptırmanız gerekiyor demedi . Hep kedimizin sağlıklı olduğu söylenildi. Kışırlaştırmayı sorduğumuzda kilosunun uygun olmadığını narkozu kaldıramayacağını dile getirdi daha sonrada yaşının geçtiğini kışırlaştırılmasını tavsiye etmedi. Veterinerimizi değiştirdik ve meme tümörü teşhisi konuldu sebebi ise kısırlaştırılmamış olması. Kedim şuan 5 yaşında ve 1000 de 1 ihtimal tehlikesiyle birlikte kısırlaştırıyoruz. Tam anlamıyla bilgisizlik ve tecrübesizlik olarak nitelendiriyorum. Kedinizi yada herhangi bir evcil hayvanınızı buraya getirmemenizi tavsiye ediyorum.
Google Haritalar