Hakkında
Petside Veteriner Kliniği İzmir / Konak ilçesinde bulunmaktadır. Kliniğimizde önceliğimiz can dostlarımızın sağlığıdır. Petside Veteriner Kliniği olarak minik dostlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sürekli çalışmaktayız. Veteriner Kliniği En Yakın, veteriner kliniği 7/24
Yorumlar & Değerlendirmeler
Küçük kızımız Pamuğun ameliyatını başarıyla gerçekleştiren Taylan SALAÇİN ve Taylan İBAK'a çok teşekkür ediyoruz. Maharetli elleriyle bu güzel yavrulara şifa dağıtıyorlar.
Kedim için kolay ulaşabileceğim, kedimi güvenilir ellere emanet ettiğimi bileceğim, rahat iletişim kurabileceğim bir veteriner arıyordum. Birkaç yer gezdikten sonra internet yorumları doğrultusunda Petside'a gittim. Taylan Bey ve melekleri aradığım tüm özellikleri fazlasıyla karşılıyor.
Kedime yaklaşımlarından çok memnunum. Onunla ve onun hakkında konuşurken hitaplarından, ses tonlarına kadar sevecenlik yansıyor. Can dostlarımızın çocuğumuz gibi olduğunun bilincindeler. Bu işi yaparken ticari kaygılarını hissettirmiyorlar. Randevu tarihini arayıp hatırlatmaları da ayrıca hoşuma gidiyor. İlgiyi her aşamada hissediyorsunuz. İyi ki varlar!
Taylan Bey ve ekibine çok teşekkür ederim.
Taylan bey harika bir insan, tüm hayvanlari ayri seviyor ve ilgileniyor. Gönül rahatligiyla hem kopegimizi hem de kedimizi goturuyoruz. İzmirde bence daha iyisi ve ilgilisi yok.
Bu kliniği sokakta nöbet geçiren bir kedi için aradım. "Ağzından köpükler gelen kasılma ve sarsıntı yaşayan bir kedi var kliniğinize çok yakınız, ben yerinden oynatırsam zarar veririm diye korkuyorum" dedim "biz gelemeyiz kusura bakmayın" dediler. Bana da yerinden oynatmamamı söylediler. Ben kediyi götüremiyorum, kendileri gelmemeyi seçiyor, kedi nöbet geçiriyor. Belediyeyi arayın dediler. Belediye ne zaman gelecek belli değil. Kediyi ölüme terk ettiler. Kedinin başında bekliyorum belediye gelsin de kurtarsın diye ama kim bilir ne zaman gelip nasıl bir tedavi uygulanacak. Sizden gelin bu kediyi ücretsiz tedavi edin gibi bir talebim olmadı. Her ne tedavi uygulanırsa ücretini ödeyecektik zaten. Fakat siz bu kimsesiz çocuğu ölüme terk ettiniz. Asla ama asla hayvana değer vermeyen bir kliniksiniz. Kimseye de kendi çocuğunu götürmesini tavsiye etmem. Sokakta diye bir canı ölüme terk ettilerse sizin çocuğunuz da hasta olduğunda işlerine gelmezse aynısını yapacaklarından eminim.
Henüz yavruyken sokaktan sahiplendiğim dişi köpeğimi 3 yıl boyunca Taylan Bey'e getirdim. Kısırlaştırma işlemi de burada yapıldı. Kısırlaştırmadan 3 yıl sonra idrarında kan pıhtıları şikayetiyle kontrole getirdik, enfeksiyon tedavisi uygulandı. Ancak 1,5 ay boyunca şikayet bir düzelip bir devam edince başka veteriner hekimlere de gösterdik ve korktuğumuzun başımıza geldiğini gördük. Kısırlaştırma işlemi yapılırken yumurtalığın birisi alınmamış. Halbuki Taylan Bey'e sorduğumda tüm üreme sistemini aldığını söylemişti. Çocuğum sağlığından oldu ona mı yanayım, başka veterinerde tedavi ve yeniden ameliyat için giden binlerce lirama mı yanayım. Tüm bunları mesaj olarak Taylan Bey'e anlattım fakat dönüş bile yapmadı. Yazılacak çok şey var ama neyse.
Google Haritalar