Veterinerim Pet Clinic
Hakkında
Veterinerim Pet Clinic İstanbul / Üsküdar ilçesinde bulunmaktadır. Kliniğimizde önceliğimiz can dostlarımızın sağlığıdır. Veterinerim Pet Clinic olarak minik dostlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sürekli çalışmaktayız.
Yorumlar & Değerlendirmeler
Sokaktan bulduğum 10 günlük kedimin gelişim geriliği vardı Buket hanım ve Kutsal bey yaşattılar baktılar miniğimize. Şimdi büyüdü kocaman oluyor. Ömrü uzun olsun. Teşekkürler emeklerine
bu veterinere sürekli kusma ve zaman zaman kanlı kaka problemi yaşayan yavru köpeğimizi götürdük. önce takdir edilecek biçimde sindirim hastalıkları konusunda uzman kişilere yönlendirdi. bir netice alamadık ve köpeğimizin durumu daha da kötüye gidince kendisine müdahale etmesi için tekrar döndük. 10 gün iğneyle antibiyotik ve sonrasında ağızdan antibiyotik şeklinde bir tedavi uyguladı. tedavi bitince kontrolleri getirin dedi ve bunun için de bir zaman sınırı koymadı. hatta köpek burada stres yaşıyor mutlaka getirin ki alışsın falan dedi. biz de haftada bir gittik ve her gittiğimizde köpeğimiz için probiyotik satın aldık. eşim, mama sormak ve probiyotik almak için gittiğinde köpeğin kusma durumu ile ilgili tek bir soru sorduğunda bu kişi eşimi muayeneye etmeye geldiğinizde bakarız diye terslemiş ve sorusunu bile cevaplamamış. o esnada da dükkanda bir kediye havlamasını bahane ediyor yavrucağızın. kedi varken köpek almıyoruz falan diyor:) randevu alın gelin ki para kopartayım derdinde ya
Kutsal Bey gerçek anlamda muhteşem bir veteriner hekim. Gerek minik dostlarımıza ilgi alakası sevgisi hemde onlar hakkında sahip olduğu bilgi birikim ve sürekli kendisini geliştiren bilgilerini güncel tutan birisi..
6 sene önce sokaktan sahiplendiğim bonibon isimli minik tekir dostumun ilk muayenesini ve kontrollerini ücretsiz yaptı kısırlaştırma işlemini de Kutsal bey çok güzel bir şekilde yaptı gözümüz arkada kalmadı daha sonra 4 sene boyunca sadece kendisine götürdüm minik dostumuzu çok ilgili ve kibar birisi.. daha sonra tanışmak zorunda kaldık Üsküdar'dan yine de her sıkıştığımız da bize uzaktan da olsa telefon üzerinden yardımcı oldu yönlendirmeler yaptı geçen hafta kedimiz hasta oldu hemen Kutsal bey i aradık her zaman ki gibi müsait olunca dönüş yaptı ve bizi bilgilendirdi ve yönlendirme yaptı çok şükür şuan minik dostumuz Bonibon çok daha iyi bence İstanbul da dahil tüm Türkiye de ki en iyi ve bilgili hekimlerden birisi
Bonibon un ailesi olarak Kutsal bey e çok teşekkür ederi
Yorumlardan zaten anlaşılıyor, doğru düzgün bir insan. İşini severek yaptığı her halinden belli. Burada olumsuz yorum yapan birkaç kişinin aynaya bakmalarında yarar olduğunu düşünüyorum.
Bebişimizim sağlık problemlerini çözme de çok yardımcı oldu. Kutsal bey oldukça ilgili bir doktor tavsiye ediyorum. Fakat çok yoğunlar randevu almak kısmı biraz sıkıntılı oluyor,fiyatları ortalama şekilde ödedik bir tek dış parazit aşısı yaptıktan sonra ekstradan tırnak kesme parası almıştı bir kere ona şaşırmıştım ama onun dışında çok iyi bir doktor
Google Haritalar