Menü

Zonguldak Veteriner Kliniği
7/24 Açık
Veteriner

Zonguldak Veteriner Kliniği

3.0 (10 Değerlendirme)
48 görüntülenme
Mithatpaşa Mah. Gazi Paşa Cad. Merkez Çarşı. K:1 Zonguldak Merkez, Zonguldak, MERKEZ, ZONGULDAK

Tavsiye Edenler

Henüz kimse tavsiye etmedi.

| 0 üye tavsiye etti.

Hakkında

Zonguldak Veteriner Kliniği Zonguldak / Çaycuma ilçesinde bulunmaktadır.

Kliniğimizde önceliğimiz can dostlarımızın sağlığıdır. Zonguldak Veteriner Kliniği olarak minik dostlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sürekli çalışmaktayız.

Yorumlar & Değerlendirmeler

User
CAN Ku
24.09.2025 13:11

Yola cikacagimi soyledim. Kopegim icin anti emetik bir ilac istedigimi soyledim. Bana vitamin seklinde destekleyici bir tablet verildi. Guvendigim icin cok fazla ustunde durmadim ama okuduktan sonra verilen destekleyicinin aslinda icerigindeki sadece bir bilesen bulantiyi onlemeye yardimci oluyormus o da tam kesmiyormus. Yapilan sey hos degil bir daha da ugramayi dusunmuyorum.

User
Aykut Sivri
07.12.2025 13:36

5. Kattan düşen kedimi mucizevi şekilde hayata döndürdüler. Çok ilgili ve tecrübeliler her konuda yardımcı oluyorlar. Fiyat konusunda da çok iyi bir klinik herkese tavsiye ederim.

User
Tuğçe KARA
14.11.2025 22:12

Evdeki ve sokaktaki kedilerimi gözüm kapalı emanet ettiğim klinik. Yorumlara şaşırıyorum biz mi farklı bir klinik ile çalışıyoruz onlar mı yanlış gitti çözemedim. Herkes çok güler yüzlü ve çözüm odaklı. Aklıma takılanları 1000 kez tekrar tekrar sorup, telefonla tekrar tekrar aramama rağmen hiçbir olumsuz durumla karşılaşmadım .

User
Nova
26.11.2025 13:59

gece saatlerinde durumu ciddileşen sokak kedisine kıyamadığım için tek açık olan veterinerlik burası diye kliniklerine götürdüm. benden kedinin testleri ve muayenesi olarak 8 bin tl ücret ayrıyetten günlük 2500 3000 tl civarı tedavi ücreti istediler kedinin kafesini açıp durumuna bakmadılar bile hayvanları sadece para gözüyle bakan değer yoksunu insanlar. hele o danışmadaki kibirli kadının sıratını unutamıyorum kadın muayene ücreti diyip durdu. Allah o paraları sizin canınızdan çıkartsın.

User
Kezban Onur
01.11.2025 06:29

Yaklaşık üç gün önce gece kedimiz bacaklarını kullanamadığı için buraya getirdik. Annem kedimiz Dipsi’nin yanında olduğu için bizde uzaktan telefon ıle durumuyla alakalı bir taraftan konuşmaya çalıştık.Veteriner hekim Fatih bey “ ben bu kedinin yarına çıkacağını söyleyemem dakikalarla yarışıyoruz suan gibi söylemlerde bulundu. Sonrasında biz hangı tedavileri uygulayacağını sorduğumuzda kendısı “yani ben bunun okulunu beş yıl okudum tutup sımdı bunu size anlatsam günlerim yetmez tarzında şeyler söyledi. Bizimle burnu havada konuştu.Hasta yakını olarak bunu sormamızın ve bilgi almamızın çok doğal bir şey olduğunu düşünüyorum.Biz oraya eşyamızı getirip bırakmadık sonuçta. Aynı durum bir insan için olsa onun yakınına tutup yarına çıkacağının garantisini veremem diyen bir doktor olabilir mı sizce?
Biz oraya acılı bir halde evladımızı bıraktık. Keşke üniversite de empati dersi zorunlu olarak verilseydi. Röntgen için 1.500/ kaldığı gece başına 2.500 tl istenildi bizden. Sonuçta biz oraya hay

User
tunay türkyılmaz
06.08.2024 09:35

Çaresizlikten dolayı canımız oğlumuzu yaşadığımız şehirde 7/24 açık veteriner olmadığı için tedavisine Zonguldak'ta devam etmek zorunda kaldık. Kendi yürüyerek geldiği klinikten kendi yürüyerek çıkamadı oğlum Dali melek oldu.. süreçteki en çok pişmanlık duyduğum şey oğlumu buraya bırakmak oldu. Her aradığımda ilgili kişiler toplantıda, hastada, ameliyatta vs. sürekli sekreterden duyduğum cevaplar hiç bir seferinde direk ulaşamadım. Günden güne kötüye gittiğini bilgisinide biz kendimiz arayarak öğrendik. İlk gittiğinizde ilgileri sizi yanıltmasın o gösterilen sevgide, ilgide lafta ve göstermelik gerçek anlamda olduğunu asla düşünmüyorum.. Oğlumu size emanet etme pişmanlığı duygusu,kendime kızgınlığım nasıl geçer bilmiyorum benim kendimle mahkemem bitmez, sizide kendi vicdan mahkemenizle bırakıyorum..

User
Nihan Õzdilmen
18.10.2024 19:04

Zonguldak Merkez için donanımlı ve kaliteli bir Veteriner klinigidir.Burada ki bazı kötü yorumlara asla itibar etmeyin biz kendilerini senelerdir tanıyoruz ve çok memnunuz.Özellikle Veteriner Hekim Ömer Faruk Alkan'dan ve Veteriner Hekim Önder Alkan'dan Allah-u teâlâ razı olsun.Veteriner Hekim Ömer Faruk Alkan bunca yıldir Sayısız kedilerimizin bakim ve tedavilerini en güzel şekilde gerçekleştirdi aynı zaman da bir o kadar da Saygılı ve Beyefendi,Kendini her geçen gün geliştiren bilgili bir Hekimdir.Para mevzusunda da kötu yorumlar yazan olmuş diğer klinikler bedava mi acaba? Asla para için bu işi yapmiyorlar. Hekimimiiz Ömer Bey gerçek bir hayvanseverdir ücret almadan tedavi yaptıgi bir çok vakaya da şahit olduk.
Insanlari karalayanlara sesleniyorum gerçekten işini özveri ile yapanlara karşı durust insanlara karsi Allah'tan korkun.Bu klinigı gönül rahatlığı ile herkese tavsiye ediyorum.Hem temiz hem de ilgililer iciniz rahat olsun.Önce bir gidin görün buradaki kötu yorumlara aldırış

User
Serkan Özdilmen
24.10.2024 03:05

Zonguldak Merkez'de senelerdir gittiğimiz tek klinik.Eşimle baktığımız bir çok evladımızın (kedimizin) ttedavilerini yaptırdığımız tek klinik.
Veteriner Hekimimiz de Ömer Faruk Alkan'dır.Herseyden önce adam gibi adamdır.Hayvanlara olan ilgisi ve sevgisine defalarca şahit olduk.Elinden geleni canla başla yapmaktadır.
Bakın yorumlar da klinik için kedimi öldürdüler köpeğimi öldürdüler diyenler olmuş ecel gelmeden ölüm yoktur.Kimse kimseyi suçlamasın.Hayvan hekimi olmayı tercih eden biri bir hayvanin bile isteye ölümüne sebep olur mu hiç.Ecel geldiğin de insan ne yapabilir elinden ne gelir ben diyeyim hiç bir şey.Zira Allah'ın dediği olur.
Para mevzuuna gelince bedava bir özel klinik var mı acaba?
Kaldı ki para göz değiller.Senelerdir bildiğimiz yer.
Biz tavsiye ediyoruz.
Olumsuz yorumlara aldırış etmeyin derim ben.

User
Arzu Akyol
14.11.2024 17:47

Kedimi götürdüğüm yer. Ama ne zaman gitsem asık suratlı çalışanları nedeniyle huzursuz bir biçimde çıkıyorum. Muayene yada başka işlemlerle ilgili bilgi almayı umuyorum. Ancak verilmiyor. Sorduğumda da tatmin edici bilgilendirici cevaplar asla almıyorum. "Bana sormayın" cevabını bile aldım çoğu kez. Devlet hastanesinin veteriner formu gibi. Neden bu kadar suratsızsınız ve insanı geldiğine niye bin pişman ediyorsunuz? Bir kere bile pazarlık etmemişimdir. Bir kere yüksek tonda konuşmamışımdır. Niye bu zamana kadar götürdünüz dersenizde 24 saat açık bir yer. İnsana bu anlamda güven veriyor . Az önce çıktım ve çok mutsuz çıktım her zamanki gibi. Veterinerimiz Ömer beydi sanırım az önce bize bakan. Biraz o sıcak diyebilirim. O da biraz yani tabi şükrediyorsunuz oradayken. Ama diğer bayanlar aman allahım o nasıl bir suratsızlık? Ne yaptık size? Tamam çok egolusunuz en süper sizsiniz anladık. Ama işinizi çok iyi yaptığınız için bu kadar egolusunuzu hissettirin sonra ego yapın. Beni tersler gi

User
Emine AKTAŞ
11.01.2025 14:56

Bir ay önce yeni doğum yapmış kedimi beş yavrusuyla birlikte kliniğe getirdim çok şükür sağlıklı bir şekilde teslim aldım. Kedim yeni doğum yapmış olduğundan kanaması vardı ve hiçbirşey yemiyordu haliyle endişelenerek götürdüğümüz bu klinikten mutlu huzurlu çıktık bu süreçte ilgisini esirgemeyen suat hoca ve özellikle kendi kedisi gibi ilgilenen ömer hocaya çok teşekkür ederim ömer hoca çok vicdanlı merhametli biri onu ilk tanıdığınız an ona gönül rahatlığıyla teslim edeceğinizi anlıyorsunuz herkeze teşekkür ederim.

ARA
YOL TARİFİ
HATA BİLDİR

Sorun Bildir

×