ANACONDA VETERiNER
Hakkında
Anaconda Veteriner Kliniği İstanbul / Kadıköy ilçesinde bulunmaktadır. Kliniğimizde önceliğimiz can dostlarımızın sağlığıdır. Anaconda Veteriner Kliniği olarak minik dostlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sürekli çalışmaktayız. Veteriner Kliniği En Yakın, veteriner kliniği 7/24
Yorumlar & Değerlendirmeler
Köpeğimiz çok hasta ve zor bir dönem geçirirken, veteriner ekibi bize yeterli şeffaflık göstermedi, tedavi süreçleriyle ilgili doğru düzgün bilgi vermediler. Hem iletişimleri kaba ve ilgisizdi, hem de süreç yönetimi hatalıydı. Biz zaten acı çekerken, bir de bu tavırlar bizi daha da yıprattı. Özellikle ecem hanım empati yeteneğini tamamen kaybetmis acimasiz ve saygisiz biri profesyonellikten tamamen uzak kopegim öldü hem de can çekişerek öldü bir ay boyunca gittik hergun 6 saat bizi azarlamaktan terslemekten baska bir sey yapmadi tiktok izledi ecem hanim son alti ayda belki yarim milyona yakin para odedik ozellikle ecem hanim a ve bir erkek veteriner var 60 yasinda ki anneme kahvehane agzi ile terbiyesizlik yaptigi icin hiçbir sekilde hakkimizi helal etmiyoruz adama sadece ne igne yaptigini sorduk ki kopegimiz ÖLDÜ kollarimizda oldu yarin saat oncesinde agizlik takarak b12 vitamin ignesi yaptilar önunden gecerken bile tuylerim diken diken oluyor. Umarim hicbiri bir daha hicbir yerde ka
Yıllardır teşhis koyulamayan köpeğimin aslında operasyon gerektiren bir problemi olduğunu Anaconda Veteriner Kliniği doğru şekilde tespit etti ve ardından başarılı bir cerrahi müdahaleyle çözüme kavuşturdu. Daha önce gittiğim kliniklerde sürekli oyalanmıştım ve hiçbir sonuç alamamıştım Burada ise hem doğru teşhis hem de başarılı bir operasyon ile büyük bir rahatlama yaşadık. Son yazılan olumsuz yorumları görünce açıkçası şaşırdım acaba ben mi farklı bir yere geldim yoksa insanlar mı başka bir yer hakkında yazıyor emin olamadım. Bizim deneyimimiz son derece olumlu oldu emeği geçen tüm ekibe teşekkür ederim
Başta Erkan Hoca’ya ve değerli ekibine ne kadar teşekkür etsem az. Amacım kimseyi kötülemek değil ama daha önce gittiğimiz yerlerde “kan pıhtılaşma sorunu var, ameliyata uygun değil” denilerek bizi çok endişelendirmişlerdi.
Erkan Hoca kendi yaptığı tahlillerle bunun doğru olmadığını ortaya koydu ve oğluşumuz bugün başarılı bir şekilde kısırlaştırma ameliyatını geçirdi. Üstelik bebekliğinden beri çıkmayan dişi de alındı ve artık çok rahat. 🙏🏻
İnanılmaz bir hafızası, takdire şayan bir bilgisi var ve en önemlisi, insana güven duygusunu fazlasıyla veriyor.
Ameliyat öncesi ve sonrası bizim tüm panik hallerimizle o kadar güzel ilgilendi ki…
Sadece Alex’i değil, bizi de rahatlattı. Keşke benim de doktorum olsa dedirtecek kadar iyi bir hekim 💛 Erkan hocam ciddiyim olur musun :) Sevgilerle Alex’in annesi 😇
Basta Anaconda Veterinerlik bunyesindeki Erkan Morgul, Tahir Hocam, Ecem Hocam ve isimlerini su an hatirlayamadigim ama klinik bunyesindeki deskten belki gorunmeyen nice ekibine tesekkurlerimi sunarim. Eminim bir canli sahibi iseniz, veyahut yureginde bir merhamet barindiran herkes tahmin ediyorum ki, empati yapabilir. Bagimli olabilecegim kadar sevdigim kedimi ki su an 16 yasinda bir siyam kedisi. Klinikteki hocalarin demesiyle bazi semptomlar yas itibariyle tabi, hergun klinige sabah birakip, aksam aldim ve gozu kapali biraktigim tek yer diyebilirim. Kotulemek gibi bir niyetim asla yok, daha once Animate’e gidiyorduk, daha sonra Izmir’e tasindik ve tekrar bu tarafa gelince, esim vasitasiyla Erkan hoca ile tanistik, diger kedimiz 7 senedir Anaconda’ya gidiyor ve tum ekip ile kedilerimizin tedavilerinin takibini yurutuyorlar. Gerek haftasonu, gerek aksam gec vakit her daim iletisim kanallarindan ulasilabilen ve cevap verilebilen bir klinik. Gercekten kedime karsi yasadigim bagimlilik,
Tavsiye ve buradaki yorumlarla gittik köpeğimizin ciddi ishal sorunu vardı tedavi sonucu azaldı gastro mama önerdiler ona da başladık bize, bir ay sonra eski hale döndük bağırsaklar çok incelmiş fazla yapacak bir şey yok bu mama ile devam edin denildi bizde de hata tekrar eski hale gelince üniversiteye gitmemiz lazımdı bağırsakdaki incelmeye ikna olduk köpeğimiz kilo vermeye başladı İÜVF ne gittik bağırsaklar son derece sağlıklı alakası yok incelme hiç yok dediler ve endoskopi yapıldı midenin bağırsak çıkışı tıkalı ama geç kalmışız çok riskli bir ameliyat yapamayız denildi ömür boyu kullanacağı ilaçlar ile epey toparladı ama tam iyileşme şansımızı kaybettik maalesef lütfen hayvanlarınızda uygulanan tedavi yeterli olmadı ve eskiye döndüyseniz vakit kaybetmeden üniversite hastanesine uzmanına götürün her verteriner her şeyi tabii ki bilemez insanlar gibi bazı hastalıklar uzmanlık gerektiriyor. Tavsiye edilen başka bir veteriner ile şansımızı deneyelim diye gittik geçen ay ve bize bağırs
Google Haritalar