ÖZEL BEYLİKDÜZÜ BÜYÜKŞEHİR VETERİNER KLİNİĞİ
Hakkında
Büyükşehir Veteriner Kliniği İstanbul / Beylikdüzü ilçesinde bulunmaktadır. Kliniğimizde önceliğimiz can dostlarımızın sağlığıdır. Büyükşehir Veteriner Kliniği olarak minik dostlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sürekli çalışmaktayız. Veteriner Kliniği En Yakın, veteriner kliniği 7/24
Yorumlar & Değerlendirmeler
Sabah patili çocuğumun kulak kenarına tutunmuş bir kene görünce kendisi sabit veterinerimiz olmamasına ve hakkında hep olumsuz yorumlar duymuş olmama rağmen altıüstü bir kene çıkartacak ne olabilirki dediğim için kliniğe gittim. Aradığımda uykudan uyandırmış oldum, klinikte dr olduğunu söyleyip yönlendirdi. (09:00) kliniğe gittiğimde de nöbetçi hekim olduğu söylenen kişi uyuyordu. Beni içeri alıp çocuğun karnesini inceleyip annesi Zeynep Keser'in gelip işlemi yapacağını belirtti. Annesi geldi bir şırınga içerisinde bana zehir bu dediği şeffaf bir sıvıyı çocuğun kulağını pamukla tutup kene üzerine bu sıvıyı döktü. Kene kulaktan ayrılınca oğlu aldı alana kadar anne oğul keneyi 4 kere yere düşürdüler ve sonunda oğlu mikroskop lamına alıp ben buna bir bakayım Lyme mı değil mi dedi ve mikroskoptan bakarak kenenin Lyme bulaştırıp bulaştırmayacağını tespit etti. herhangi bir başka işlem yapıp yapmayacaklarını sorduğumda batikonla sildim kulağını yapılacak farklı bir şey yok dedi ve 900 TL ala
Yaklaşık 2 ay önce kedimin tuvalet yapamaması şikayeti ile buraya götürdük tuvaletini yapamadığı için sonda taktılar normalde 5 gün kalması gereken sonda 9 gün kaldı , sonda çıkartıldıktan 1 gün sonra ev kan gölüne döndü hayvanım ağrısından ağlayarak miyavladı onu o halde tekrar aynı veterinere götürdük ağrı kesici iğne yaptılar ve röntgen makineleri olduğu halde en başta bakmadı orda bir şey yapmadıkları hayvanımla ilgilenmedikleri için avcılar hayvan hastanesine götürdük o kadar ilgilendiler ki çok şükür 2 aylık süreç sonu bunların yapamadığı ilgi alakayı onlardan gördük hayvanım yaşıyorsa avcılar hayvan hastanesi çalışanları sayesinde. Sizin kadar kötü bir veteriner görmedim, size aşıları için getiriyorduk tanıdığınız halde sizin sürekli müşteriniz olmamız ve o zamanki hayvanımıza olan üzüntümüz olmasına rağmen bir kere dönüş yapmadınız kapınıza hüngür hüngür ağlarken kucağımda hayvanım acıdan kıvranırken geldik düzgün iş yapmadınız sizin geç uygulanan tedaviniz yüzünüzden benim ca
Kuşumuzun hasta olduğunu anlamadığı gibi sağlıklı diğer kuşlarımızla bir araya getirmemizi tavsiye ettiler. Demir eksikliği dediler ilaç verip gönderdiler.Haftalar sonra geçmeyince başka veterinere götürdük. Öğrendik ki megabakteri adında ölümcül ve bulaşıcı bir hastalığı varmış. Yazıktır günahtır güvenip gitmeyin.
2 hafta önce kendisine kedimizin derisindeki şişlik için başvurduk kendisine gitmeden önce zaten bi kaç veteriner ile görüşüp işlem için bilgi almıştık hepsi bize alınması gerektiğini belirtti ama biz bir umut bir tedavi olması adına kendisine başvurduk kediyi kontrol etti ve daha önce böyle durumla karsılastıgını ve bunun gecebileceğini belirterek bize tedavi işlemi başladı geçmezse alınması gerektiğini o da belirtti sonrasında ilaç olarak volteren krem ve ihtiyol (kara merhem) verdi ve kullanmamızı söyledi bizde kedimiz kendini cok yaladıgı için yalasa bisey olur mu dedik olmaz dedi ama yinede yakalık önerdi sürünce takın sürekli takılı kalmasına gerek yok dedi biz kremleri kullanmaya basladık ertesi sabah kedi kusmaya basladı velhasıl biraz daha devam edince zeynep hanımı aradık bize fomodin ilaç ve medpamid şurup önerdi şırıngayla çekip ağzına verdik bu tabi ki etki etmedi artık kedim her yediğini kusar hale geldi halsizleşti ve kötüleşmeye baslayınca kendi veterinerime götürdüm i
Geçen yıl kedim camdan düşmüştü bir pazar günü. En yakın lokasyonda olduğu için buraya getirdim fakat güzel bir üslupla karşılanmadım. Tabela'da 1993'den beri yazıyor büyük ihtimalle doğru çünkü malzemeleri makinaları hepsi çok eski. Bir sakinleştirici bile yapılmadı kendime üstelik direkt paradan konuştular. Kedime nasıl bir müdahale uygulayacaksınız diye sorduğum biz yaparız bir şeyler diye cevap aldım. İlgi alaka olmadığı gibi hayvana da saygı yok.
Google Haritalar